podsvícení LCD

Ing. Karel Matějíček matejicek@iol.cz
Pátek Duben 20 15:37:12 CEST 2007

Nefunguje mně podsvícení na notebooku NX7010. V servisu řekli, že je vadná základovka. Moc jim nevěřím,
ale o podsvícení nic nevím. Co mohu vyzkoušet? Co leze do invertoru a co ven? Do jde pět vodičů a ven dva.
Jak vyzkoušet výbojku a jak invertor? Pokud je invertor i výbojka v pořádku a je opravdu chyba v základovce,
bude asi vadné řízení jasu. To by snad mělo jít nastavit nějak natvrdo. Omlouvám se, pokud je můj názor
naivní, ale opravu prohlásili za nerentabilní a tak chci zkusit i drastické pokusy.