Pouzivate nekdo MCU ADuC8xx od Analogu?

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Duben 18 22:16:37 CEST 2007

no to potom velmi zle hladate :-))) podpora od Analogu je velmi dobra,
aplikacie siroke ;-) Programuje sa cez seriovu linku pomocou programu
Windows Serial Downloader.
V ramci nasej skupiny pouzivame obvody ADuC81x (neskor nahradene
ADuC835) v kondicioneroch teplotnych cidiel. Je ich tam asi 600 a zatial
vsetko funguje bez problemov.
O mikrokontroleroch si informacie najdete na ich stranke :-)
www.analog.com/microconverters
a priamo z nej sa dostanete na stranky s aplikaciami a nastrojmi
http://www.analog.com/en/DCcList/0,3090,762%255F%255F15%255F3,00.html
WSD si stiahnete napriklad tu
http://www.analog.com/en/content/0,2886,762%255F%255F66633,00.html
b.