Re: ktery pda - velka vydrz baterii

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Středa Duben 18 18:18:59 CEST 2007

Myslím, že jsem to tu už psal, mám iPaq 3630, což je stařeček s 206MHz procesorem.
Následující orientační hodnoty proudu jsem naměřil na mém kusu:
Plné podsvětlení - 300mA
Plně zatížený procesor, bez podsvětlení - 300mA
Procesor se fláká, bez podsvětlení - 90mA
Je vypnutý řadič displeje, přehrává mp3 - 120mA
Odpověď by mohla být, že moje PDA vydrží necelé 2 hodiny plně zatížené a 8 hodin přehrávat MP3, a to z 1Ah aku.
Takže na co se vlastně ptáte? V jakém režimu by to PDA mělo být používané?

> Muze byt i CB.
Černobílá PDA se IMHO už nevyrábí.

> Prosim o opravdove zkusenosti, ne domenky a pocity.
Napsal jsem aplikaci pro Pocket PC, která slouží jako softwarový modem pro krátkovlnné radioamatérské digitální módy. Pokud si hraju, tak bych odhadnul výdrž baterek tak na 3-4 hodiny. Nízký stupeň podsvícení, střední zatížení procesoru.

Vojta Bubník