L4970A

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Středa Duben 18 12:19:01 CEST 2007

Pouzil jsem  tyto obvody ve sve konstrukci laboratorního zdroje 2x 35V 10A,
funguji prave jako predregulace před lineárním stabilizatorem a nemam s nimi
problem. Chce to pouzit kvalitni a spravne dimenzovanou tlumivku + Low ESR
kapacity. Jedine co mi trochu vadi, není to vytka vuci temto obvodum, ale
principiální záležitost, je nutnost zajistit minimální odber z step-down
menice.
Vice mene jsem pouzil doporucene zapojeni, jen s vazbou na vystup linearni
casti, pred linearni stab. jsem pridal další tlumivku + baterii kvalitnich
Low ESR C a pokud mohu soudit tak zdroj svou presnosti a urovni ruseni
odpovídá stredni tride lab. zdroju Agilent (podobna konstrukce lin. casti +
16bit ADC/DAC rizeni).

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of MensikD
Sent: Wednesday, April 18, 2007 9:46 AM
To: HW-news
Subject: L4970A

Zdravim,
uvazuju o predstabilizatoru s L4970A. Nicmene po googlovani po ceskych
luzich a hajich jsem nalezl negativni odezvy na tento obvod. Mate s nim
nekdo nejake zkusenosti? Jde mi o to, ze za nim by byl jeste linearni
zdroj...
Vite o necem, ceho by ch se mel vyvarovat a na co davat pozor pri navrhu
zarizeni s timto obvodem?

Diky za info,
  Ozon.