sumove diody pre nizke frekvencie

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Duben 17 22:05:09 CEST 2007

nemate niekto skusenosti s meranim sumoveho cisla na nizkych
frekvenciach? Potrebujem zmerat MF zosilnovac 0-50MHz a vsetko so mame v
robote  pracuje lepsie v GHz oblasti :-)
Podla toho co som sa zatial dozvedel zo studia literatury najlepsie pre
moju aplikaciu bude metoda merania Y faktora. T.j. pripojit na vstup dva
zdroje sumu o roznej sumovej teplote. Dusik na chladenie 50 ohm
rezistora do labaku vlacit nechcem tak by sa hodila sumova dioda a
atenuator ;-)

b.

p.s. ako dopadli pokusy s dvojitym do serie zapojenym peltierom? mozno
by to slo pouzit namiesto tekuteho dusika a da sa tym aj kurit...