"Elektronicke trafo" pre halogenku - prisposobenie k vykonu?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Duben 17 14:24:41 CEST 2007

Videl som na vlastne oci :-) Mozno to bolo myslene ako nominalny udaj
ziarovky a s nejakou pridavnou toleranciou sa pocita.

Nasiel som
http://www.schrack.sk/uploads/media/Cennik_Schrack_01-07-2006-ULT.pdf

Je tam napr. Elektronické trafo FOX 105PFS 20-105VA za 495,- Sk bez
DPH. To by mi vyhovovalo. Naprazdno to snad ma ochranu (vypne sa).
Skusim ist tymto smerom.

Vdaka vsetkym,
miro