dvoupolohovy spinac

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Duben 17 12:49:51 CEST 2007

Mno, to som vedel...

Zvedavy som bol na "ergonomiu", t.j. ako to vyzera a ako sa to drzi v
ruke. Packovy prepinac v malej krabicke sa da jednou rukou velmi
pohodlne a presne ovladat. Samozrejme by bol idealny taky co je bez
aretacie a s vratnou pruzinkou... :-)

Pochopitelne ak viete zohnat original to dvojstupnove tlacitko...

wek