ADMIN: STOP RE: Antiradar, ci presneji detektor radaru.

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Duben 16 21:27:56 CEST 2007

Nebudu delat p.Olmrovi advokata, ale p.Novotny ma dnes uz jeden cerny
puntik za prispevek tykajici se pajeni bezolovem a jeho politicke
dopady...proto mozna to prisnejsi oko. Navic ta omacka pred vlastnim
dotazem na funkcnost radaru je vyzvou k bezbrehe polemice.

Ac s p.Novotnym souhlasim, jedno z hlavnich pravidel HWnews je to, ze se
sem nebude tahat zadna politika. Nic co se tyka politiky se tady vyresit
stejne neda.

Dalsi pravidlo, ktere je slusnost dodrzovat je, ze se na prispevky se
subjektem ADMIN nereaguje. ADMIN nema povinnost zduvodnovat sve kroky.
Berte to jako holy fakt, ze zde nepanuje demokracie. :-)

S p.Olmrem do diskuze zasahujeme minimalne tak snad neni duvod nejak
hrozit, ze zde zavadime nejakou cenzuru.

--
ADMIN