Matematicky aparat pro autokalibraci?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Duben 16 19:44:07 CEST 2007

Ahoj,

> Smad to sem patri :-)
>
> Potrebuji vyhodnocovat elektroliticke cidlo, ktere snad nema jediny pevne
> dany parametr, kazde ma jiz z vyroby jine parametry a pak zakladni
> hladima
> plave v zavislosti na teplote, vlhkosti a predevsim se meni v case.
>
> Dalo by se rici, ze zakladni hladinu predstavuje nejaka blize
> nespecifikovana
> krivka bez znatelnych hrotu a uzitecnou (merenou) informaci je vzdy
> peek na teto krivce.
> Jde o to jak pomoci MCU automaticky provadet kalibraci zakladni hladiny
> [...]

Myslim, ze najvacsi problem je najst spravny postup vyhodnotenia. Ja osobne
by som sa priklonil ku porovnaniu dvoch spektier, Vasho referencneho a toho
s meranou hodnotou. Myslim si, ze by to mohlo byt nieco samo-adaptabilneho,
ci ako sa to vola. Okrem toho by som do toho asi nedaval klasicky MCU ale
nieco, co ma v sebe uz DSP. Taky dsPIC sa da najst aj v malych puzdrach a je
ku tomu aj C v mplabe.

A.

Hľadáš zájazdy, letenky alebo informácie o krajinách celého sveta?
http://dromedar.zoznam.sk/