Antiradar, ci presneji detektor radaru.

Pondělí Duben 16 19:36:22 CEST 2007

Hezký večír,

    osobně si myslím že použití těchto přístrojů je poněkud sporné. No
ale to je nakonec jedno. Mám dojem že pořádně fungovat nemůže. Jestliže
má detekovat záření měřiče rychlosti, tak by snad ten měřič musel být v
provozu trvale a ještě mířit na auto. Ale pokud je měřič někde bokem,
jak jej ten detektor může najít?

    Na ten kamerový systém to nepomůže. Ten funguje trošku jinak. Pokud
přijedete ke kamerám rychlostí 50km/h a za kamerou zrychlíte a k další
kameře zase zabrzdíte na těch 50km/h tak Vás systém stejně vyfotí
protože si pamatuje vaše auto. Pozná jej a ví, že určitou trasu nelze
projet rychleji než nějaký čas. A pokud tam jste, jasně jste musel jet
rychleji.

    Myslím si že je lepší jezdit podle předpisů i když jsou divné.
Jednou se u ČD vydal předpis ohledně zkoušek brzd. Všichni na to kašlali
a dělalo se to jinak. Pak ale strojvedoucí začali tvrdě vyžadovat přesné
dodržování předpisů. Začala vznikat neskutečná zpoždění a problémy. Do
pár dnů byl tento nesmyslný předpis zrušen. Tudy vede cesta, ne tím že
se špatný předpis obchází ...

Ps: jeden městský policista mně učí ZJ, neřekla bych že to je člověk s
nižší inteligencí.

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186