Displej v DDS generatore

Branislav Schnierer smeck@zoznam.sk
Pondělí Duben 16 00:10:51 CEST 2007

no prave ze ono sa to pyta zapojit tych 5V zo zdroja priamo pre LM317ky a
prejumprovat IC5 ako je v navode... :)) Tie rezervy sa mi nezdali ale
osadenie chladica mi pasuje prave do zdroja...

Tento problem je vyrieseny, hned ako to bude mozne, prehodim napajanie
317tok napriamo za filtracne kondenzatory v zdroji... Moja chyba...

B.

-------Original Message-------

Od: HW-news
Datum: 15. apríl 2007 23:57:39
Komu: HW-news
Předmět: Re: Displej v DDS generatore

v dokumentacii je napisane ze takto sa to nema robit :-)))
Detaily si uz presne nepamatam (nemam pred sebou tu konstrukciu) ale tie
3.3V stabilizatory musia byt napajane priamo zo zdroja. Len DDS cip
samotny si cucne ca 1.2A, to 7805 na ktorej visi aj vsetko ostatne
urcite nezvladne a ani to tak nebolo myslene.
b.

Ako si píše každý druhý človek na Slovensku?
Cez Zoznam ICQ - http://icq.zoznam.sk/