Displej v DDS generatore

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Duben 15 23:56:47 CEST 2007

v dokumentacii je napisane ze takto sa to nema robit :-)))
Detaily si uz presne nepamatam (nemam pred sebou tu konstrukciu) ale tie
3.3V stabilizatory musia byt napajane priamo zo zdroja. Len DDS cip
samotny si cucne ca 1.2A, to 7805 na ktorej visi aj vsetko ostatne
urcite nezvladne a ani to tak nebolo myslene.
b.