Displej v DDS generatore

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Neděle Duben 15 22:15:59 CEST 2007

To muze byt problem s casovanim, ten displej vypada pomalejsi.

Zkontrolujte si napajeci napeti a zkuste snizit frekvenci procesoru. Pokud
to pomuze, poslu vam FW s pomalejsim pristupem na displej.

--
S pozdravem/With best regards

	Tomáš Dresler

mailto:dresler@hw.cz
http://edisonovo.info

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Branislav Schnierer
Sent: Sunday, April 15, 2007 9:53 PM
To: HW-news
Subject: Displej v DDS generatore

Zdravim konferenciu,

dnes som nakabloval a ozivil DDS generator p. Valucha, zatial len v
provizornom prevedeni. Vyzera ze vsetko je ok, akurat mam problemy so
zobrazovanim na displeji. Pouzil som
http://www.lcd-module.de/eng/pdf/doma/dip204-6e.pdf s radicom KS0073, podla
datasheetu "velmi podobny" odporucanemu HD44780. Vyzera ale, ze je naozaj
len podobny, pretoze nezobrazuje uplne presne to co by mal - vystupna
frekvencia je neuplne vypisana, prehadzane data... Moze to byt tou
nekompatibilitou tych radicov (=> mam kupovat novy LCD)? Alebo je to chyba
displeja (vyrobna vada prave v tomto kuse co mam ja) - da sa to nejako
nenarocne zistit? dakujem Brano

Stiahni si hudbu úplne legálne!
http://hudba.zoznam.sk/