inspiron 6000 vadny displej?

JD jirkonf@seznam.cz
Neděle Duben 15 17:26:11 CEST 2007

Zdarvim...
   Ja mam zase LCD od AG Neovo, kde se po zahrati zacnou obevovat ruzne
pruhy atd. Od zapnuti to funguje cca 10 - 15 minut, pak uz se obevujou
prvni priznaky a konci to uplne bilou obrazovkou na ktere se sem tam
obevi (problikne) nejaky nesmysl (pruhy, atd). Postihuje to bez rozdilu
jak obraz z PC tak i OSD menu. Zkousel sem vymenit vsechny elyty za nove
low-esr, napajet z akumulatoru (abych vyloucil zavadu ve zdroji jako
zvlneni napeti a pod.), zahrivat elektroniku monitoru fenem (jednou sem
ji dokonce nahral tak, ze kdyz sem pak na desku sahnul tak byla tak
horka, ze sem se malem popalil - trochu sem to prehnal), jemne pohybovat
tema ohebnejma flex paskama co spojujou elektroniku a vlastni LCD. Nic z
toho nijak neovlivnilo chovani monitoru, ten si pokazde fungoval svych
10-15minut od toho co byl zapnuty (pred tim samozrejme musel byt nekolik
hodin vypnuty) a pak zase pruhy atd. Timhle "trapenim" se nemeni projevy
zavady, ani ji nejde treba zahratim vyvolat driv. Zkousel sem i
odpojovat menic pro podsvetlovaci zarivky (jestli treba nerusi) a svitit
na LCD lampickou, zadna zmena. Napada nekoho co by s tim mohlo byt?
Jeste dodam ze sem zahrival jak hlavni desku elektroniky (na ktere je
procesor, A/D, scaler, spinany zdroj 12V->5V, ...) tak i tu mensi co je
primo soucasti LCD panelu (z ni vedou prave ty flexy na vlastni LCD).
Ten spinany zdroj 12->5 sem zkousel nahradit linearnim, dokonce sem
menil i nejakou konfiguracni EEPROM 24C... jestli nema nahodou nejake
vadne bity (po zapajeni prazdne EEPROM do ni monitor sam nahraje default
hodnoty), zadna zmena. LCD panel je tam od Samsungu, jaky je v tech Dellech?

JDrozd