Re: přímá redukce z PCMCIA do PCI

Dee Jay deejay@email.cz
Sobota Duben 14 10:35:23 CEST 2007

Zdravím myslím,že taková redukce možná není - vím že jsme do práce kupovali
redukce PCI/PCMCIA
ale byl na tom přilepený nějaký brouk,ta redukce stála několik
stokorun.Vyrábět se to asi nevyplatí.
Mj. tech PCMCIA karet jsou 2 druhy - jedna redukce měla 3,3V a jedna 5 a
3,3V - dokonce jsou upraveny
tak,že jsou nezaměnitelné. Co máte za tak zajímavé karty ze byste  je chtel
použít ? Myslím,že na běžné
se to moc nevyplatí - my jsem to koupili na kartu pro Sim*atic (ta nestojí
zrovna pětikorunu )ale nakonec to zůstalo ve skříni.

DJ

BTW: když jsme u tech zbytků notebooků - nezbyl Vám tam nějaký HDD ? třeba i
10Gb mám tady jednoho pacienta
na transplantaci,takový fosilní stroj,kde mi už zase chcíp disk :-(  tak za
drobnou úplatu,nebo výměnu za něco či vám to
ekologicky zlikviduju :-D

----- Original Message -----
From: "Petr Kout" <petr.kout@seznam.cz>
To: <Hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 14, 2007 8:40 AM
Subject: přímá redukce z PCMCIA do PCI

Zdravim,
mám tu pár zbytků z notebooků a tak mě napadlo, zda-li by se nechala
udělat přímá, to jest žádnej šváb v ceste, redukce pro PCMCIA karty do
PCI. Některé karty přes ty prodávané jdou jen částečně..... předem píšu,
nestudoval jsem prozatím tyto sběrnice, tak chci vědět jestli se už
někdo o něco takového nepokoušel.

díky za rady