Neznámá soueástka aneb kvíz poi etvrtku :-)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Duben 13 13:24:15 CEST 2007

Ferroelektricky jav a piezoelektricky jav su dve rozdielne veci, aj ked
mozu mat vselico spolocne... A to, ze su materialy s vysokym epsilon
obvykle ferroelektricke, to sice tiez niekde hlboko suvisi, ale navonok
su to dva rozdielne javy.

wek