Re: OT: Elektronické váhy

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Duben 13 12:09:23 CEST 2007

Já jsem váhy sháněl a protože mi přišly dost drahé tak jsem se tomu
věnoval a lidí a prodejců a kámoše co dělá servis vah se vyptával a
zjistil jsem, že aby to spolehlivě vážilo do tří kil s rozlišením 0.1
g tak je docela složité sehnat něco pod deset tisíc. Nakonec jsem za
ně dal patnáct, takže abych nebyl naštvaný, že jsem za ně zaplatil
padeátkrát víc než jsme musel, tak teď říkám, že za tři stovky to
nejspíš moc přesně vážit nebude :-)

Aleš Procháska

http://www.aukro.cz/item182219500_digitalni_kapesni_vaha_dvd_1000_1000g_0_1g.html