Stanu se stukaterem - vybrator + hmota na formy?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Duben 12 19:09:02 CEST 2007

Na sadru bych to videl i jako zbytecne, v podstate lze lit i filigranske
detaily pouze s vibracnim hutnenim.
Ta pani, ktera u nas rozhoduje o tech nepodstatnych vecech, tak v laborce
leje sadrove modely zubu a lze tak ziskat perfektni detail.
Zvlaste u vetsich rozet si ani neumim predstavit jak by se to levne
vakuovalo.
U vetech ploch vam doporucuji do vrchni casti vtlacit sitku pro zpevneni.

Pokud kde o vibrator, deska pozadovaných rozmeru na pruzinach nebo gumovych
selenblocich, zespodu pridelany  vibracni motor pro vase potreby v podstate
staci 100W. Pokud chcete levne reseni, tak nejaky dostatecne subtilni
motorek a na hridel přidělat nevyvazek.
Nezapomente, ze budete potrebovat nejaky upinaci systém na formy. Profi
reseni je koupit Al profil s T drazkami a uchycovat srouby  (jako u frezy),
levne reseni je gunovy privaz nebo suchy zip.

Pokud se vam to povede dejte vedet, také vlastnim jednu klasicisti ruinu a
dovedu si predstavit vyzdobu interieru ve stylu videnske gometricke secese
:-).

Doporucujem pouzit aspon jednoduchu vyvevu z kompresora chladnicky.
Na odstranenie bubliniek idealne.

Davam dohromady podklady na opravu klasicistni vily a prave jsem mel
rozhovor sdvema "mistry" stukatery a popravde jsem mel dojem, ze se z
sadry stal nedostatkovy a vysoce ceneny materal, tak silene byly ceny za
jednotlive detaily.
Protoze se mi nechce za kilo sadroveho odlitku platit 500 -1000Kc zkusim
si jednotlive detaily odlit sam.
Budu potrebovat vibrator schopny vibrovat tak 5kg formou a levneho
dodavatele lukoprenu nebo jine vhodne hmoty na prvni vrstvu formy.

Vim, ze zde je rada modelaru a bastliru vseho druhu. :-) Mate napad na
vibrator vyrobeny levne , nejlepe z krabice od bot a motoru ze stare
lednice :-) Rad bych lil z rychletuhnouci sadry a tak by mel vibrator
skutecne vibrovat a ne se mirne vrtet.

Predem dekuji

P.S. Pro predstavu , co chci vubel odlevat.

http://www.stukaterstvi.cz/index.php?module=uvod&lang=cz&user_id=fa46a4d
ef8487fceee1ab128de8816fe
*******************Internet Email Confidentiality Footer*******************