Stanu se stukaterem - vybrator + hmota na formy?

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Čtvrtek Duben 12 14:55:43 CEST 2007

Jaroslav Kotlaba wrote:
> Krabice od bot pridratovana na zdimacku.-)

Tatramat 245
;-)))

a bez srandy  - v zbernych dvoroch a druhotnych surovinach sa daju najst
pracky, ktore maju dobre motory - za lacno..., vratane prislusnych
kondenzatorov...

Daju sa kupit aj technologicke vibratory - ale tie su drahe.
konstrukcia je standardny excenter = na oske niejaka hmota mimo osi a
podla jej velkosti
a podla jej vzdialenosti od osi je velkost vibracii.

vyba to primontovane na zariadenie, ktorym to ma triast a to cel
zariadenie na siletblokoch.

Asi by som to upevnoval na silentbloky z aut od motorov...

dodo