Stanu se stukaterem - vybrator + hmota na formy?

Dee Jay deejay@email.cz
Čtvrtek Duben 12 15:02:24 CEST 2007

jasne máme - vibrárory to je moje :-D

v průmyslu se používají tzv. vibromotory - je to vlastně motor který má
hřídel na obě strany a na ní jsou nevývažky - dají se nastavovat podle toho
jakou intenzitu potřebujete - tyhle moturky nemaji vetrak takže sou kvuli
chlazeni na svuj vykon docela macate. Pro vas bude 0,5kW až moc.
Pro ilustraci to vypadá takhle(ty modre veci)
http://www.techkon.cz/fotky/tornadoMP_s.jpg ale tyhle sou veliké. No a kde
to vzít ? pokud to potřebujete půjčit tak vezmete flasku zajdete do nejakého
kamenolomu,pískovny,obalovny,betonárky .... no tak kde dopravují sypký
matroš - určite se jim bude neco válet jako záskok. Tak by to snad pujcili.
Nejsem ted v praci - mozná mám taky neco ve sklade. Na vás je,vymyslet
uchycení .... :-)

DJ

----- Original Message -----
From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, April 12, 2007 2:27 PM
Subject: Stanu se stukaterem - vybrator + hmota na formy?

Davam dohromady podklady na opravu klasicistni vily a prave jsem mel
rozhovor sdvema "mistry" stukatery a popravde jsem mel dojem, ze se z sadry
stal nedostatkovy a vysoce ceneny materal, tak silene byly ceny za
jednotlive detaily.
Protoze se mi nechce za kilo sadroveho odlitku platit 500 -1000Kc zkusim si
jednotlive detaily odlit sam.
Budu potrebovat vibrator schopny vibrovat tak 5kg formou a levneho
dodavatele lukoprenu nebo jine vhodne hmoty na prvni vrstvu formy.

Vim, ze zde je rada modelaru a bastliru vseho druhu. :-)
Mate napad na vibrator vyrobeny levne , nejlepe z krabice od bot a motoru ze
stare lednice :-)
Rad bych lil z rychletuhnouci sadry a tak by mel vibrator skutecne vibrovat
a ne se mirne vrtet.

Predem dekuji

P.S. Pro predstavu , co chci vubel odlevat.

http://www.stukaterstvi.cz/index.php?module=uvod&lang=cz&user_id=fa46a4def8487fceee1ab128de8816fe