Stanu se stukaterem - vybrator + hmota na formy?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Duben 12 14:27:47 CEST 2007

Davam dohromady podklady na opravu klasicistni vily a prave jsem mel rozhovor sdvema "mistry" stukatery a popravde jsem mel dojem, ze se z sadry stal nedostatkovy a vysoce ceneny materal, tak silene byly ceny za jednotlive detaily.
Protoze se mi nechce za kilo sadroveho odlitku platit 500 -1000Kc zkusim si jednotlive detaily odlit sam.
Budu potrebovat vibrator schopny vibrovat tak 5kg formou a levneho dodavatele lukoprenu nebo jine vhodne hmoty na prvni vrstvu formy.

Vim, ze zde je rada modelaru a bastliru vseho druhu. :-)
Mate napad na vibrator vyrobeny levne , nejlepe z krabice od bot a motoru ze stare lednice :-)
Rad bych lil z rychletuhnouci sadry a tak by mel vibrator skutecne vibrovat a ne se mirne vrtet.

Predem dekuji

P.S. Pro predstavu , co chci vubel odlevat.

http://www.stukaterstvi.cz/index.php?module=uvod&lang=cz&user_id=fa46a4def8487fceee1ab128de8816fe