Re: Programator EPROM TESLA

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Čtvrtek Duben 12 07:11:56 CEST 2007

Pokud to jeste nekomu pomuze:
Kdysi jsem laboroval s displejem CM7202, doplnoval jsem do nej cestinu.
Nahradil jsem generator znaku MHB2501 svym generatorem v 2716 (cdelano b cccp)
a delalo to psi kusy. Po delsim laborovani jsem prisel na to, ze ta epromka je vnitrne
slozena  ze dvou casti. No a kdyz se prepinalo mezi temi castmi (tusim nultym adresovym
bitem) tak se napeti na vystupu trochu zhouplo. A casovani toho displeje bylo
delano tak ze cteci impuls prisel akorat v okamziku toho zhoupnuti.
Pomohlo trochu zpozdit cteci impuls.