Snimani pohybu - kamerami

Petr King petr.king@atlas.cz
Středa Duben 11 13:20:51 CEST 2007

Dobre poledne,
mel bych takovy orisek, zakaznik chce hlidat venkovni prostory, neco
jako parkoviste... Klasicka PIR cidla lze uplne vyloucit, jsou nachylna
na kde co, venkovni jsou v mrazu zase mene citliva a infrazavor by
muselo byt nepocitane, plot je prilis dlouhy a lze kdekoli prelezt...

Takze mne napada jediny zpusob, pouzit nekolik kamer s prisvicenim infra
reflektory v noci a vyhodnocovat pohyb PCckem. Nekde jsem tento system
videl, ale ted si nemuzu ani za boha vzpomenout...

Neni zde nekdo, kdo podobny orisek jiz resil a ma zkusenost, pripadne
kontakt na dodavatele takoveho systemu?

Dekuji, Petr.