codevision, portF

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Středa Duben 11 10:56:28 CEST 2007

DD,
ten port F Vam to nezobrazi hned po spusteni code wizarda? Pokud totiz
po spusteni CW pouze vyberete procesor(pozor na zamenu s jinym typem) a
nastavite frekvenci a port F tam neni,tak je zrejmne neco spatneho s
vasi instalaci Codevision AVR. U mne totiz ve verzi 1.42 kdyz spustim
wizard a nastavim cpu na AT mega 128 a dam frekvenci tak tam port F je.
Jinak AT mega 128 jeste podporuje mod kompability s cpu AT mega 103,
takze pokud pouzivate jiny soft na ladovani kodu do cpu, tak se musi
vetsinou odtrhnout tato fuse, ale v tomhle nejspsis problem nebude...
Hodne zdaru. Tyca.