RE: Problém s motorem Felicia 1.3/50

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Duben 11 09:31:38 CEST 2007


chuda = male napeti(do cca 0.3V).
akorat = kolem cca 5V. 
bohata = pres cca 0,8V.
alespon takhle jsem si nastavoval smes kdyz jsem jezdil lpg.
rozsah bezne sondy nestaci na presnou a rychlou regulaci.
pri mereni na sonde je dulezite, aby byla ohrata, tedy cca 30s po zapnuti 
vyhrivani, nebo az se ohreje motor.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Zíka Aleš Ing.
Sent: Wednesday, April 11, 2007 8:38 AM
To: HW-news
Subject: RE: Problém s motorem Felicia 1.3/50

	Mohu mit doplnujici zvidavy dotaz? Asi uplne nechaopi funkci lambda sondy.
	
	Když je smes prilis bohata, tak lambda dava male napeti (nebo velke, to je fuk) a RJ ubere palivo, když je smes chuda, dava vyssi napeti a RJ prida palivo. Podle této logiky se to da ridit jen podle lambdy, takze k cemu tam je vaha vzduchu, snimace teploty motoru a vzduchu, snimac uhlu skrtici klapky a další cidla? Co jsem nepochopil?

	Diky,

			Ales Zika
			http://results.cz 
	


> Podobne problemy zpusobuje nejcasteji bud vaha nasavaneho vzduchu nebo 
> prave lambda sonda.
> 
> 
> Kamarat mal na Hyundai Accent ten isty problem, tiez mu auto v  
>otackach nahodne stracalo vykon po zosliapnuti plynoveho pedala a v  
>servise dlho nevedeli prist cim to je, diagnostika bola ok,  
>zapalovanie ok, proste nemalo do dovod neist ako ma az nakoniec  
>zistili, ze chyba je v lambda sonde. Po jej vymene zas mu slape
>.         
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list@list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list