RE: Problém s motorem Felicia 1.3/50

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Středa Duben 11 08:38:22 CEST 2007

	Mohu mit doplnujici zvidavy dotaz? Asi uplne nechaopi funkci lambda sondy.

	Když je smes prilis bohata, tak lambda dava male napeti (nebo velke, to je fuk) a RJ ubere palivo, když je smes chuda, dava vyssi napeti a RJ prida palivo. Podle této logiky se to da ridit jen podle lambdy, takze k cemu tam je vaha vzduchu, snimace teploty motoru a vzduchu, snimac uhlu skrtici klapky a další cidla? Co jsem nepochopil?

	Diky,

			Ales Zika
			http://results.cz