Opravoval jsem ovladac k televizi.

Martin Locker locker@vosrk.cz
Středa Duben 11 09:05:53 CEST 2007

Kdyz uz je rec o tech univerzalnich ovladacich.
Nedavno jsem v nejake akci koupil taky jeden (vicemene
jen na vyzkouseni), myslim ze to bylo v Plusu.
A prijde mi absolutne nepouzitelny, funguje jen pokud
namirim primo na dany spotrebic. Vsechny ostatni ovladace
co jsem mel v ruce funguji odrazem at se v mistnosti otocim
kamkoli. Co tam muze byt tak zmrseneho, ze to ma tak
mizerny dosah?

PS. Baterie to nejsou