Programator EPROM TESLA

Dee Jay deejay@email.cz
Středa Duben 11 00:22:08 CEST 2007

- no ja si pamatuju ze sme kdysi s kamošama blbli s nejakym fosilem - byl to
fabrický výrobek a mělo to 2 části
jedna byla do 8mi bit ISA karta a k tomu placatej vodič a druhá část
plechová piksla s paticí s nulovou silou.
Myslim to bylo na sapi 86.Software byl pro DOS - ten bych snad nekde
nasel,ale ten programátor ? no tenkrát
 nám to připadalo jako zázrak nasypat do Epromky nejaka data a smazat tu
horským slunkem.
Byl to výrobek jako JZD neco nebo VD kartáče,smetáky a programátory Eprom
:-)
EPROG se to jmenovalo ?

DJ

----- Original Message -----
From: "Vlada Andel" <vaelektronik@vaelektronik.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 10, 2007 11:56 PM
Subject: Re: Programator EPROM TESLA

Tak teď opravdu nevím, ale myslím že na 2708 jsem měl programátor taky. Na
2716 určitě ... teda pokud jsem ty destičky nevyhodil. Ale je to pro SAPI1 -
a pro speciálně upravený systém, který dělal kolega :-(( sice mám jedno
počítadlo ve skříni, ale nevím jestli by po těch letech ještě fungoval.
Anděl