Termin a dostupnost amer. soucastek (popr. jejich adekvatni nahrada)

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Úterý Duben 10 21:20:34 CEST 2007

>MAX622A..nabojova pumpa ..fy MAXIM
>IRF7106...2MOSFET tranz...jeden P a druhy N..oznaceno jako zapojeni
>HEXFET..fy International rectifier
>AMP04...zesil. s nast. zesilenim 1-1000, fy Analog devices
>CS5509..presny A/D prevodnik 16-bit..fy cirrus logic

Jenom pro poradek - ta nabojova pumpa je MAX662A.

To mate senzory HMC1001/2 nebo 1021/2? Nechcete novejsi 1051/2?

Zkuste omrknout katalogovy list 1051/52, maji lepsi parametry,
vystaci s mensim resetovacim pulsem (z 5V), je tam uvedeno i
jednodussi zapojeni zesilovace. Takze MAX662 odpadne, misto AMP04
date MCP602, IRF7106 budou mit v Semic Trade a kdyz ne, tak date dva
fety kazdej v samostatnym pouzdru. No a misto 16 bitoveho A/D bych
dal 13 bitovy MCP3304, pokud to ma byt na kompas, 13 bitu bude stacit.

>Jde o to ze to jsou amer. soucastky a docela mi hori termin na diplomku :)

To je blby, kdyz se clovek dozvi o diplomce v pulce dubna a do konce
kvetna ji ma odevzdat :-)

J. Hanzal