Termin a dostupnost amer. soucastek (popr. jejich adekvatni nahrada)

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Úterý Duben 10 20:32:04 CEST 2007

> Nazdar, jsem naprostej zacatecnik a chtel bych se zeptat kde sehnat tyto soucastky(nejlepe Brno):

Zkuste napr. tyhle distributory:

> MAX622A..nabojova pumpa ..fy MAXIM

http://www.hte.cz/
Netusim jak je to s kusovkou. Pripadne si muzete zkusit objednat vzorek
primo u Maxima, to byva bez problemu a nekdy je to jediny zpusob, jak
soucastky od Maxima sehat.

http://semic.cz/ budou je mit pravdepodobne skladem

http://www.amtek.cz/ nemel by byt problem, i kdyz je asi nebudou mit skladem

> CS5509..presny A/D prevodnik 16-bit..fy cirrus logic

http://www.mespraha.cz/ netusim jak je to u nich s C.L., ale od jinych
firem nam dodali i mala mnozstvi bez problemu.

> Jde  o to ze to jsou amer. soucastky a docela mi hori termin na diplomku :) Jaka byva dodaci lhuta (musi byt prece distributori pro CR ne?). Sezenu tohle treba v GME...jsem se dival a asik ne. Nebo vi nekdo o adekvatni nahrade. Diky za odpovedi.

Lukas Grepl