Utlumovy clanek na UHF

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Duben 10 14:49:47 CEST 2007

Mno, zřejmě se snažila signál zeslabit, ale už neměla jak - Nova je
asi na 6. kanále, Prima na 60., je na ní nejvyšší útlum (na Nově
logicky nejnižší), proto jsem tam taky dával ten zesilovač. Když jsem
přepnul z Novy (kde nebylo nic vidět, jen tma a sem tam něco bílýho)
na Primu, tak byl obraz na chvíli mnohem tmavší a barvy asi sytější,
po cca 0,5 vtěřiny se to srovnalo.

Pro zajímavost, obě televize jsou zn. Philips, ta malá subjektivně
ukazuje líp, jednak má asi přecejen vyšší citlivost a druhak na malý
obrazovce se nějakej šum v obraze ztratí.

P.K.