Radioamateri, jste tu?

aze azehw@volny.cz
Úterý Duben 10 14:44:56 CEST 2007

GES: Stanice FT-2000 (100W) ještě bohužel nemáme v sortimentu, zatím YAESU
dodalo
první pouze série do USA a omezený počet kusů do Německa.
Dodací termín pro nás zatím není potvrzen.
Cena modelu 100W by měla být stejná nebo lepší než v Německu, doprava je od
nás zdarma. Předpokládaná cena je kolem 79990,- Kč vč. DPH.
AZE

GL