Radioamateri, jste tu?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Duben 10 12:42:31 CEST 2007

Zdravim,
  jen RX bych nebral - ty zkousky dnes nejsou tezke, telegrafie se nemusi a
zajemce o techniku s IQ>50 to urcite zvladne :-).
  FT-840 je fajn, je to prave o tom, ze ona ta 817 neni o mnoho horsi, ale
to vse, na co ma 840 extra "cudliky" se ovlada z menu a tremi cudliky
s menitelnou funkci, coz neni tak pohodlne. Diky sve velikosti ma pochopitelne
i lepsi parametry, DSP atd.
  Citil bych se vsak ochuzen o 2m a 70cm, samozrejme tahle pasma pravoverni
"krativlnari" neuznavaji, ale dneska je to pekne pokryto prevadeci, zvlaste
70cm, jsou spolu dokonce prolinkovane pres VoIP (i mezinarodne) a tak to
zase uz je o necem jinem, nez to byvalo pred lety. Na to ovsem staci nejaka
lehka rucka.
  Taky ji chybi pasmo 6m (50 MHz), nedavno otevrene, nazyvane nekdy jako
"magic band", protoze se v nem tak nejak misi vlastnosti HF a VHF a je to
docela zajimave, ackoliv vetsinou je tam zatim spise prazdno.
  Pokud byste ovsem nevedel, co s penezi, jdete do FT-2000D. To je momentalne
"hit sezony" a skutecne asi nejvybavenejsi TCVR, co lze dneska poridit.
      S pozdravem Pavel