havarie v CERNu

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Duben 10 11:35:02 CEST 2007

Jen jeste dodam, ze mi nejde o havarii, ale o beznou reportaz o Cernu ve
vlastni rezii.
Muze to byt jen o casti, celek asi bezne za par hodin clovek nezachyti.
Jindra Polivka
----- Original Message -----
From: "J. Polivka" <jpolivka@mbox.vol.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 10, 2007 11:25 AM
Subject: Re: havarie v CERNu

Zdravim Balu,
jeste se delaji exkurze a dala by se pripadne natocit nezavisla reportaz ?
Treba jen pro zucastnene. Je k tomu toceni potreba nejake povoleni atd...
??? Ze sve strany bych to videl az po spusteni, ale treba za to chteji
nehorazne penize a ja tyhle veci delam skoro zadarmo a ode mne by ta
reportaz do TV nesla. Tam by samozrejme uz muselo jit o penize.
Jindra Polivka

mimochodom minule sa niekto pytal co sa stane ked quenchne supravodivy
magnet. Odpoved je ze presne toto :-)
b.

http://science.slashdot.org/article.pl?sid=07/04/09/1240249&from=rss