Krabicka na fasadu

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Duben 10 11:12:33 CEST 2007

Mno, lenze ja som chcel peknu aj co sa tyka tvaru... Tie co sa predavaju
resp. co plechari urobia, su hranatoskarede, s roznymi vystupkami,
srobikmi a podobne. Mam jednu peknu aerodynamicku :-) proste zaoblenu na
hukacke alarmu, ale alarmisti mi prazdnu zohnat nevedia.

Momentalne do nich chcem pozamotavat kable ktore mi trcia kadetade z
fasady, v ziarivej buducnosti tam samozrejme budu teplo/vlhkomery :-)

wek

PS. Nater nie je az taky dobry napad, lebo sa to pri manipulacii osucha,
resp. z plastu to predpokladam opada same... :-(