Snimani otacek motoru bez snimace

Ales Martinik amartinik@atlas.cz
Pondělí Duben 9 17:29:08 CEST 2007

Ja vim. Jen jak ji sejmout, kdyz je proud 20A. Na 0.01 Ohmu je ubytek 200mV,
4W....
Stridava slozka tam bude 20mV pri plne zatezi a 2mV bez zateze. No a pokud
se to ridi PWM, pak
amplituda "rusive" PWM je 200mV.  Snimani proudu Halovkou muze vyjit draz,
nez motor.
Takze opravdu nevim. Proto se (taky) ptam.

Ales

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of CNCnet.info
Sent: Monday, April 09, 2007 4:56 PM
To: HW-news
Subject: Re: Snimani otacek motoru bez snimace

Vas ale stejnosmerna slozka nezajima - staci sledovat jen ty zakmity
nasuperponovane na DC. Uz jsem to zde kdysi poptaval a dokonce se nekdo
ozval, ze to vyhodnoceni delal a ze to chodilo dobre, ale bylo to v ramci
nejakeho komercniho rpojektu takze zadne blizsi info nebylo.

Ja ted zrovna reguluju zkusebne BLDC motor podle snimace otacek a i kdyz se
dost snazim tak mi porad moc casu nezbyva - nevim zda bych dokazal delat
jeste nejake SW filtrovani toho ziskaneho signalu.

RadekCX