TGV

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Duben 9 10:05:55 CEST 2007


Je tady ještě jedna věc - ztráty ve vedení, který budou při vyšší
spotřebě taky vyšší (a opět to není lineární nárůst).

P.K.

8.4.07, Egon <hv-news@seznam.cz>:
> Ono bude jedno jestli je spotřeba 4MW při 185km/h nebo 8MW při 370km/h
> spotřebovat bude pouze 1/2 doby i když ten poměr není takto lineární nárůst
> je asi 200% vzhledem k výším ztrátám při vyšších rychlostech..
>
> Na trasu 500km
> Pendolino   165Km/h čas.3h spotřebovaná energie:12MWh
> TGV          496Km/h čas.1h spotřebovaná energie 24MWh
>
> Milan Mlynarčík napsal(a):
> > Potom tieto rýchlostné pokusy beriem skôr ako reklamu (asi aj celkom
> > účinnú). Veď aj dopravné lietadlá z dôvodu spotreby lietajú v redšom
> > vzduchu. Vlak takúto možnosť nemá. Preto nepredpokladám, že by TGV aj v
> > normálnych komerčných jazdách presiahlo tak 50% toho rekordu pre prevádzové
> > náklady. Stačí si spomenúť na Concorde. Ekonomika je neúprosná  :-((
> >
> >
> >                                            Milan  Mlynarčík


Další informace o konferenci Hw-list