TGV
Pavel Kadečka
pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Duben 9 10:05:55 CEST 2007
Je tady ještě jedna věc - ztráty ve vedení, který budou při vyšší
spotřebě taky vyšší (a opět to není lineární nárůst).
P.K.
8.4.07, Egon <hv-news@seznam.cz>:
> Ono bude jedno jestli je spotřeba 4MW při 185km/h nebo 8MW při 370km/h
> spotřebovat bude pouze 1/2 doby i když ten poměr není takto lineární nárůst
> je asi 200% vzhledem k výším ztrátám při vyšších rychlostech..
>
> Na trasu 500km
> Pendolino 165Km/h čas.3h spotřebovaná energie:12MWh
> TGV 496Km/h čas.1h spotřebovaná energie 24MWh
>
> Milan Mlynarčík napsal(a):
> > Potom tieto rýchlostné pokusy beriem skôr ako reklamu (asi aj celkom
> > účinnú). Veď aj dopravné lietadlá z dôvodu spotreby lietajú v redšom
> > vzduchu. Vlak takúto možnosť nemá. Preto nepredpokladám, že by TGV aj v
> > normálnych komerčných jazdách presiahlo tak 50% toho rekordu pre prevádzové
> > náklady. Stačí si spomenúť na Concorde. Ekonomika je neúprosná :-((
> >
> >
> > Milan Mlynarčík
Další informace o konferenci Hw-list