Doporucte system na znaceni kabelu?

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Duben 8 12:00:56 CEST 2007

my sme vsetko zmrastitelne kupovali vo firme Ypsilon
(http://www.yps.sk/). Vyrabaju tu kusok od Bratislavy a pred par rokmi
to bol taky rodinny podnik. Mali velmi siroky sortiment za velmi dobre
ceny. Pan bol velmi ochotny. Normalne sa tie buzirky predavali na
metraz, ale mal tiez nejaky vyrobny "odpad" (konce kratsie ako 1m)
nasekany asi na 30mm kusky ktory predaval s velkou zlavou. Takze som si
nakupil sacky pripravenych buzieriek ktore som uz nemusel rezat a este
boli vyrazne lacnejsie.
Keby som potreboval teplom zmrstitelne buzirky inde urcite nekupujem :-)
b.