Doporucte system na znaceni kabelu?

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Duben 8 11:08:48 CEST 2007

prehistoricke verzie pasiek Dymo a Brother boli pouzite uz v LEPe (od
1989) a na vsetkych zariadeniach drzali. Demontovalo sa to v roku 2001.
Etikety na nove veci do LHC sa lepia tak od 2002 a zatial vsetky
spolahlivo drzia :-) O zivotnost by som si naozaj nerobil starosti :-)
Problem s nerovnym povrchom kabla sa da vyriesit velmi jednoducho, paska
sa oblepi dokola, aby na kuse drzala sama na sebe. Pasky drzia aj na
emailovanych povrchoch rackov, ktore su pomerne drsne. Len ich treba
vediet nalepit...
b.