Doporucte system na znaceni kabelu?

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Duben 8 00:06:03 CEST 2007

nasi robosi pouzivali nasledovny postup:
pred tahanim si na koniec kablu permanentnou fixkou napisali cislo
kazdeho kablu, ked bo natiahnuty a zmerany tak tam nalepili taku bielu
textilnu vysoko odolnu lepiacu pasku (nieco ako niekdajsi leukoplast,
ale profesionalne vydanie) a na nu hrubsou permanentnou fixkou napisali
to iste cislo. Kable boli tak spolahlivo a viditelne oznacene.
My sme si ich potom oznacili dodatocke pomocou uz spominanej tlaciarne
pasok PT-9500 funkciou a pripadne ludsky viacej prirodzenym oznacenim.
Rozsah instalacie asi 1500 signalizacnych kablov od 4 do 48 zil, asi 100
vysokonapatovych kablov, asi 3000 koaxialnych kablov od 3/8" az po
1-7/8". System funguje velmi dobre :-) Ta tlaciaren stitkov je takmer
dokonala.
Kedysi ako chudobny student som kable oznacoval tak ze som si na
pocitaci vytlacil menovky, tie polozil na kabel, navliekol priehladnu
teplom zmrstovatelnu buzirku a zmrstil. Je tak zakablovane cele funradio
a byvaly twist, funguje to tiez dobre a spolahlivo :-)
b.