Měření rozdílu teplot

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Duben 7 20:55:16 CEST 2007

Pred lety jsem mel postavene experimentalni kolektory 0.5m^2 natacene za
sluncem a cerpadlo spinane prave takovym dif. teplomerem.

Sel bych na to tak jako jsme to mel udelane tenkrat, ze bych meril
teplotu v kolektoru a teplotu v bazenu - jakmile se rozdil zvetsi na cca
5stC tak zapnout obehove cerpadlo a kolektor vychladit.

Nepotrebujete pak superpresne mereni a pokud budete jen pripinat
kolektor k bezicimu filtru tak vam jen cvakne ventil.

RadekCX