Doporucte system na znaceni kabelu?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Sobota Duben 7 19:28:33 CEST 2007

Pokud jde o silu kabelu tak silove kabely jsou CYKY 3x1.5 a 3x 2.5, signalove
kabely maji prumer cca 5mm.
Mista neni nazbyt a nektere kabely jsou ve svazcich a tak popiska musi
sedet primo na kabelu.
Potrebuji, aby popis byl rovnobezny s osou kabelu a jak to rici, aby
pri otevreni rozvadece byly patrne a citelne na prvni pohled.

> Budu potrebovat nejak rozeznat a oznacit cca 50 silovych a 100
> signalovych kabelu a tak hledam nejaky system na znaceni kabelu.
> Pozadavky jsou, snadno citelne, ruzne barvy podkladu.

Jsou na to bud primo tiskarny stitku - Brother (mam v nabidce), Dymo
(nemam v nabidce), no a pak spousta dalsich reseni, ktere ma v
katalogu GME, Conrad, Farnell apod. (od rucnich popisu pres
predpripravene az po tiskova reseni). Nepises, o co konkretne ti jde,
tj. jestli si predstavujes potisk na barevny stitek a jak velky nebo
primo na izolaci kabelu a nebo neco nasazovaciho...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert