lze programovat PIC 16F876A programatorem JDM2 a PonyProgem ?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Sobota Duben 7 00:39:40 CEST 2007

Asi tam budes mit nekde chybičku, nebo zkus jiný COM ( jiný PC) mě to
16F877A ( 16F876 je velmi podobný) normálně naprogramuje ( Simemu,
loader atd...), je tedy fakt, že PICka je zalitá v čipové karte, nicméně
to funguje.
Ale jak jsem psal, na jednom PC ( VIA chipset, AMD procesor to nemaká -
stejně jak píšeš, procesor lze jen přečíst ) na notebooku a stolním PC
( intel) OK.
Ja mam postavene tohle:  http://www.id2.cz/pics_sch_brd/jdm2_sch.png
http://www.id2.cz/clonecard/jdm2_silvercard.jpg   a takhle:
http://www.id2.cz/clonecard/silverkarta.gif    je vydrátovaná PICka v