Tiskarna

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Duben 6 20:46:40 CEST 2007

No, vzhledem k tomu, ze pracuji na miste kde mesicne vytiskneme a
zaobalkujeme cca 10-20 milionu A4 (kolisa to podle rocniho obdobi) a se
mnou v kanclu sedi lidi co maji na starosti natisky pred produkcnim
jetim tak nam proslo kanclem fakt dost ruznych tiskaren a nechci vam
brat vase zapaleni pro laserovy tisk.
Jen chci poznamenat, ze to co vytiskneme u nas v kanclu neznamena ze tam
toho tiskneme nejak extra velke objemy, ale potrebujeme kvalitni tisky
aby bylo na nich videt co kde presne je - objemem nas strci do kapsy
kdejaka sekretarka - na druhou stranu ale moc dobre pozname kdy zacne ta
tiskarna jit do kytek.

Jelikoz bereme tiskarny od ruznych vyrobcu tak se vetsinou s objednavkou
svezou i tiskarny k nam do kanclu a tak jsme otestovali co se dalo a
jedine co zatim drzi a sype se do toho jen toner jsou LED tiskarny od
OKI - konkretne tato
http://czech.oki.com/fcgi-bin/public.fcgi?pid=4&prid=469&prodname=B4350&pdflag=1&pcid=15&cid=130&chid=10
vse ostatni od Minolty, Lexmarku, Xeroxu a HP bylo problemove - mluvim o
CB tiskarnach v cenach okolo 10.000Kc

Myslim ze na doma by mi stacila i 4250 - je ale jasne videt ze kvalita
se musi zaplatit - za tyhle penize mate leckde i barvu.

Dalsi vec ke zvazeni jsou naklady - sice ty laserovky maji nejaky
powersafe mod, ale pak zase na to musite cekat (u tech OKIn to nei teda
zas tak strasne), ale nejakou dobu ji to trva nez vypne pec.

Osobne mam doma uz asi 8 let inkoustovku HP DJ 840C na kterou nedam
dopustit (rodice maji 845C to je verze bez LPT je s USB) a v praci dalsi
dve 840C. Dle meho jedna z nejpovedenejsich inkoustovek a naklady na
jsou ted co se zlevnily original kazety jsou smesne - 25ml orginal napln
stoji 470Kc s DPH a doma na ni tisknu vic nez rok. Original napln mi
nikdy nezaschla a asi dvakrat mi zaschla recyklovana - pak stacilo jen
vzit vicko od presnidavky a dat do ni vlaznou vodu a kapku jaru a nechat
ot do rana odmocit.

RadekCX