mirne OT: Rustina

Michal Krestan krestan@hw.cz
Pátek Duben 6 12:25:43 CEST 2007

Potreboval bych poradit od nekoho, jak vytvorit aplikaci v Delphi, ktera
bude v Rustine. Mam aktualni problem, ze jsem vytvoril multilanguage
aplikaci, kde vse chodi normalne, ale s Rustinou je problem, protoze Delphi
nepodporuji unicode a ja netusim, jak je donutit, aby se vse prepnulo na
ruske fonty v azbuce. Vsechny textu jsou prelozene v resource file, ktery
kdyz zakaznik v Rusku otevre v notepadu, tak ma text ok, ale kdyz to na
prelozim u sebe a poslu mu to prelozene v aplikaci, tak uz se mu zobrazuji
nesmysly. Nemuze mi please nekdo poradit, jak to vyresit?

            Michal