Repase notebookovych baterii?

Filip Kotoucek filip.kotoucek@mpmedia.cz
Pátek Duben 6 10:47:07 CEST 2007

pokousel jsem se to menit u IBM a dopodlo to tak ze jsem tu elektroniku
nechaval crackovat u cloveka kterej se timhle zivi a nenalamal to s tim
ze by to trvalo dele a stalo vic penez nez nova baterka

clanky jsem tam letoval spec. cinem ktery ma agrasivni pajeci kapalinu
uvnitr a nema problem s poniklovanym povrchem