TGV

Čtvrtek Duben 5 10:33:11 CEST 2007

Hezké dopoledne,

    ano to je ono. Bývá nastavená nesmyslně nízko. Ono se řekne že 18°C
není málo, ale když člověk sedí ve vlaku hodinu půl jen do Prahy, nebo
když frčím do Přerova a sedím v tom až do České Třebové ... To se člověk
fakt jen nastudí. Když jsem se ptala jednou průvodčího, tak mi řekl že
"Já na to raději ani nešahám, protože ta kraksna se každou chvilku
posere a co pak? Já jsem rád že to teďka běží". Tak co mu mám říct ?
Není to jeho vina, je to vina špatné konstrukce a asi i údržby a oprav.
Jenže to je holt na MÁV, u nás se s tím nic neudělá.

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186