TGV

Čtvrtek Duben 5 10:16:00 CEST 2007

Hezké dopoledne,

    to je slovo do pranice. Já zase vím že na motorákách bývá teplo, ale
největší potíže jsou s klimatizovanými vozy co jezdí na vlacích EC. To
furt zlobí, topí to mizerně, vypadává to. Jenže to není problém ČD, ač
to lidi na nás svádějí. Ty vagony byly vyrobené ve Španělsku a dneska
jezdí u MÁV. Pokud je ale strojvedoucí roura a vypne topení před
rozjezdem a pak jej zapomene zapnout, je to trošku chyba v lidech. Někdy
za to ale částečně nemůže. Například "Bastard" má topení zapojené tak,
že pokud se stáhne sběrač a pak se zase vrátí zpět, je nutné topení
vypnout a znovu zapnout. Po stažení sběrače odpadá stykač pro napájení
topení. A odpadne i když je ovladač topení stále zapnutý. Pokud se
strojvedoucí na takovouhle mašinu dostane jen občas, může zapomenout. Já
vím že to neomlouvá, ale stává se to. Možná že na tom motoru to bylo
podobné.

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186