TGV
Milan Mlynarčík
milan.m@centrum.sk
Středa Duben 4 22:53:45 CEST 2007
Mňa tiež napadla otázka ekonomického hodnotenia takejto dopravy. Pre
porovnanie - máte niekto predstavu (napr. Saša) aké výkony ( a teda
spotrebu ) majú "bežné" lokomotívy ?
Milan Mlynarčík
----- Original Message -----
From: "CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, April 04, 2007 10:38 PM
Subject: Re: TGV
No ja mel za to, ze se bavime o vykonu - v tech grafech je prubeh
prikonu v zavislosti na rychlosti. O sile tady nikde nebyla rec krome
toho vzorce co se mnekdo dal.
RadekCX
Petr Simek napsal(a):
> On Wed, 4 Apr 2007, CNCnet.info wrote:
>
>
>> Jestli se nepletu tak k udrzeni konstatni rychlosti je treba kvuli
>> odporu vzduchu dodavat energii probihaji po krivce x^3 a v pripade vlaku
>>
>
> proc je to x^3 ? Sila kterou prostredi pusobi na predmet pri obtekani je
>
> F = 1/2 Cx S Ro v^2
>
> nepletete si to s vykonem ?
>
>
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list