Zavada ATX zdroj Eurocase ATX-300 s aktivnim PFC

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Duben 4 19:04:40 CEST 2007

--- zoodiskus@vol.cz wrote:

> Behem tri dnu se mi na stole objevil jiz treti zdroj ATX-300 od firmy
> Eurocase se stejnou zavadou. Zdroj se tvari, jako zcela funkcni jen
> negeneruje PG a tim padem i kdyz PC dela hluk tak nenajede.

Ako funkcny? To nedava logiku. PG byva vacsinou odvodeny z hlavnej
vetvy 5V a Uref, no stretol som sa aj s inymi zapojeniami. Ak su
"vstupy" pre PG OK, tak by chyba mohla byt len v obvode PG...

Ak ale hlavny zdroj nebezi, skontrolujte najprv napajanie TL494, malo
by byt niekde medzi 18-24V, je vytvarane trafkom SB zdroja.

Stretol som sa uz s odpalenym TL494 zrejme po tom, co vadny SB zdroj
vygeneroval vysoke napajacie napatie.

miro

Finding fabulous fares is fun.
Let Yahoo! FareChase search your favorite travel sites to find flight and hotel bargains.
http://farechase.yahoo.com/promo-generic-14795097